måndag 27 augusti 2012

Nytt i butiken: slitstarka trädgårdshandskar!


Jag fick ett par trädgårdshandskar av min son i julklapp... En alldeles utmärkt present till en hårt arbetande mor med stort trädgårdsintresse! Det visade sig att det var extra bra och hållbara sådana! Nu säljer jag dem i min trädgårdsbutik, så att ni alla ska kunna ta del av dessa superbra handskar! Jag vet inte hur många jag förut har slängt efter någon vecka då det gått hål på fingertopparna! Många är dessutom så stora att man inte kan få någon känsla när man ska göra "finlir". 

Dessa handskar från Foxgloves har allt som man kan önska sig:

Bra passform, svala när det är varmt, torkar snabbt och kyler inte handen om de blir blöta, står emot både rostaggar och brännässlor, tvättbara i maskin, extra förstärkta i handen och vid fingertoppar och knogar, sist men inte minst - en behaglig grön färg som passar till allt... 

Efter att ha provat en sändning, är nästa på väg in denna vecka! Det är så skönt att få sälja något som man själv vet är en bra produkt! 

Jag har varit dåligt på att lägga in inlägg på sistone... Nu ska jag bättra mig. Det kommer mycket smått och gott här om jag själv får bestämma... Sköt om er!


2 kommentarer:

  1. Instämmer i berömmet av de där handskarna! De är supersköna och fungerar jättebra!

    SvaraRadera
  2. Du frågade om Ulrika gått Alnarps och det stämmer. Hon är i dag Parkchef i Piteå kommun:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera