fredag 18 april 2014

Ljust, fräscht och alldeles bedårande!!

Ibland tappar man huvudet! Det kan vara en vacker växt som man bara måååste ha, nånting riktigt slitet och nött, rostigt och mossigt som väcker habegäret.. Den här gången blev det kläder! 

Inte vilka kläder som helst heller. Dessa kommer från Jeanne D'arc Living och är något alldeles särskilt vackert. Det är min kära vän Yvonne som ställer upp och visar härligheten. Tusen tack för det säger jag! 

Vackra spetsar och ett fint märke "Joy - Dream - Love" pryder plaggen.. Byxor och tunika/klänning i bomull, jackan är i finaste sammet.

Byxorna/leggings har fina knappar på sidorna. Användbara hela sommaren!

Även baksidan är vacker eller hur! Jag är ju själv mycket förtjust i den här lantliga, romantiska stilen. Har nog alltid varit egentligen. Det är skönt att veta sin stil äntligen.... och bejaka den!!!!

Ett mycket fint spetstyg och det bästa av allt, maskintvätt 40 gr! Leggings och klänning/tunika har 30 gr som rekommendation.


Jackan finns också i en mild cafe latte-färg. Byxorna och klänningen/tunikan finns upp till XXL och jackan i XL. Bara det är ju fantastiskt!!!

Härliga ärmar som man kan fladdra omkring med. Visst ser vi ut att har roligt! 

Alltså, jag kunde inte låta bli att köpa hem lite kläder till butiken. Det gick bara inte att stå emot.. Faktiskt så kommer det hem ett gäng kläder igen i maj från samma firma. Då kallar jag på min väninna igen...
Psst, sen kommer det lite linnekläder från Östebro också (bara för att jag inte kunde låta bli)...

Nu finns det ett miniprovrum också i butiken, tro det eller ej, det fick plats... 

Om ni blir lika frestad som jag så kom hit bli det ni också!!! Öppet hela påsken 11.00 - 17.00.

Påsk-kramar från mig!
Carina

1 kommentar:

  1. Urläckert! Sådana där leggings vill jag också ha!
    Vilken snygg rygg på tunikan! Måste komma och titta!
    Kram!

    SvaraRadera