måndag 2 juni 2014

Vilken fantastisk helg!!!!!

Med det menar jag Malmö Garden Show som ägde rum i helgen. Vädret var otroligt bra, vilket gjorde att det kändes som hela Skåne var där! Många trevliga kunder och härliga möten, som gör att energin är påfylld för en lång tid framöver. Man kan jobba hur mycket som helst (och det kan jag verkligen lova att vi gjorde), men när man får sån härlig respons så känner man inte alls efter. Man är bara tacksam och mycket lycklig... Och det är jag nu!!!!

Fredagen som ju var en klämdag var nästan som en chock! Det var så mycket folk så alla blommorna som jag köpt in från D-mark tog slut! Då var det en "knökfull" bil till bristningsgränsen ska ni veta! Så jag fick pussla och tömma butiken resten av dagarna... Fantastiskt!!! Därför hann vi inte med att ta ett enda kort den dagen, knappt äta heller... 

Lördagen och söndagen var det också många besökare, men kanske lite mer "lagom" så vi hann med vad vi skulle, fota till exempel..

Och vad gjorde jag utan min kära granne, Sonia, som ställde upp och hjälpte mig alla dagarna, från att bygga monter på torsdagskvällen tills det blev mörkt, till att packa ihop allt på söndagen igen i bil och släp. Tusen, tusen tack till ovärderlig hjälp!!!

Men trots att det är så mycket arbete bakom en sådant arrangemang, så är det så kul att skapa nya kontakter, att träffa så mycket positiva och glada människor så man glömmer bort att man inte har ätit på flera timmar, att själv se sig omkring på mässan osv.. Alla vänner som kommer som man inte hinner säga mer än två ord till, förlåt, förlåt, men kuuul att se er!!! 


Alla flyers tog slut sista timmarna på söndagen, jag hoppas att många av er hittar ut i sommar till min butik och berätta gärna att vi sågs på Malmö Garden Show, så får jag en liten uppfattning om reklamvärdet.
Hoppas att vi ses på Österlen!
Hälsar en trött och mycket lycklig Carina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar